Novosađanin Miomir Milutinović tvrdi da su ga radnici Gradskog zelenila više puta udaljavali iz Dunavskog parka, sa obrazloženjem da "nije dozvoljeno da sa ljubimcem tuda šeta".
Kerove ko zeli drzat neka se odsele na selo jer ker samo sere i prlja okolis i nema dovoljno prostora . Kerove treba oduzeti vlasnicima koi pustaju u parkove i prave wc od parka (u parku sve puno govana i nema mjesta ni ciste trave za sjest ). Za ljude koi pustaju kerove u more treba oduzet kera i spucat bogovsku kaznu da im nikad vise ne padne na pamet da nabave kera ili da nađu kuhara kineza pa da vlasniku pripremi njegovog ljubimca u tanjur pa nek bude posljednja vecera
Nemozes vise od psecih gamadi da se mrdnes nigde non stop ti se motaju oko nogu razne strvine kerece,seru gde stignu i sta da pustim dete da se igra u travici u parku,smesno da se ulepi od govana kereci sve bih ja to u usta tim vlasnicima nabijo da pojedu jebali vas kerovi napravili ste stenare od stanova ,smrdi vam po stanovima strasno da povratis,gledam momke kao gorostasi seta prcaljku od kera pih zgadijo jedna.
Ti si osoba koja je za posmatranje i koju i treba drzati sa strane,jer,mi ne samo da volimo ljude,decu,prirodu... volimo i zivotinje.To ne moraju da budu samo psi ima i drugih zivotinja.A za razliku od tebe koji ne volis ni samoga sebe
U Becu mozes istrcavati pse u samom centru grada..
...jer su vlasnici dobili svoj ogradjeni prostor u srcu Hofburga, najturistickije tacke tog grada. Samo blesav covek moze da osporava pravo vlasnicima da uzivaju u svojim psima. U Novom Sadu, samo na nekoliko lokacija mozes da pustis psa. Vecina tih "lokacija" su preblizu puta, nebezbedne i neadekvatne, pa ih vlasnici uopaste ne koriste. Nisu blesavi.
Politicari moraju da imaju na umu da je sve veci i veci broj vlasnika pasa, i da politikom ignorisanja i marginalizovanja te grupacije samo sebi prave losu kampanju. Moj glas na narednim izboerima u mnogome ce zavisiti i od odnosa vlasti prema vlasnicima pasa, tj. odnosa prema psima. Kristalno jasno.
Vama fali mozag... Umesto da ucite decu da vole zivotinje i kako da se ponasaju prema njima vi samo lupetate, jadna deca.
Joj sto ljudi znaju lupat pa to je cudo.
Jednostavno je ljudi moji.
Vlasnik treba vaspitati i dresirati psa.
Drzava treba napraviti park za pse, napisati JASNE zakone o kupljenju izmeta setnji (kako, gde, sta)
i ne bi bilo problemo onda.
Drzava je najveci problem
Vi sto ne volite pse, kad prolazite pored psa, ne gledajte ga, ne obracajte paznju i gotovo svi srecni
Joj sto ste vi ljudi odvratni... nemam druge rijeci.
1. Pas je zivotinja koja obozava ljude, ako se ponasas prema psu kako treba nece ti on nista
2. Govorite da je ugovnan grad zbog pasa??? Koliko samo majki ode s malom djecom iza grma pa se djete posere i popisa na po ulice i niko nista, ma hajd mislice ljudi da je to neki pas uradio.
3. Ne volite pse, ok niko vas ne tjera da ih volite ali isto tako nemojte pricati stvari koje nemate pojma, vecina vas koji pricate lose o psima i dr.zivotinja nikad niste imali psa za kucnog ljubimca a opet se nadjete da pametujete.
4. Pas se treba dresirati i vaspitati kao sto i malo djete treba vaspitati, ako vlasnik nije dresirao i vaspitao psa, on je kriv ne pas, kao i kad vidite da su mala djeca nevaspitana i bezobrazna, nisu oni krivi vec roditelji kreteni.
5. Pas trazi slobodu, voli da trci da se igra. Svi vi koji govorite da se pas ne treba pustati sa povodca da treba imati brnjicu itd. razmislite opet malo o tome jer to govori kakav ste vi covjek.
SRAMOTA kakvo razmisljate, i onda cete vi da vaspitate djecu jednog dana i cudite se sto drzava propada sto je puno lopova itd.
Kad ste vec "samo posmatrac",izostrite malo dioptriju ili popravite ugao gledanja,da vam se ne bi prezentovala pogresna slika.
Nastavite samo da posmatrate sa bezbedne distance taj "veliki drustveni problem", i siguran sam da cete i vi ubrzo postati predmet necijeg posmatranja.
Bez uvrede...
Dakle, ne mora čitalac da bude stručan, već samo objektivan, pa da, poredeći ton komentara, zaključi o nečijem obrazovanju, emocionalnoj stabilnosti ili intelektualnim performansama koje čine dijalog neravnopravnim.
Zbog toga, a bez želje za daljom raspravom, samo dve napomene...
a) ja sam samo posmatrač (zato i taj nickname) i
a) rečenica... "... to je samo sicusna zivotinjica, koja za razliku od ljudi uvek zna iskreno da pokaze svoju radost..." jeste dovoljan razlog da nastavim da posmatram sa bezbedne distance.
Postoji ustanova u ovoj drzavi,koja moze da se pobrine(ili barem da pokusa)i za vas slucaj...
Zasto pobogu mislite,da su ljudi koji vole i imaju kucne ljubimce,izopaceni i nastrani ljudi???
I da pored kucnog ljubimca,ne mogu da imaju emotivnu vezu,brak,decu,uspesnu karijeru,hobije.
Osvestite se malo,to je samo sicusna zivotinjica,koja za razliku od ljudi uvek zna iskreno da pokaze svoju radost i imati je u svojoj blizini,ne znaci nikakvu izopacenost ili nastranost,vec samo trenutke radosti za sve dobronamerne ljude u njenoj blizini.
Da li su vas zlostavljali kad ste bili mali? Zasto imate tako iskrivljenu sliku o ljubiteljima pasa?
Najiskrenije,pokusajte terapiju sa onim cikama u belim mantilima.Oni vole takve kao sto ste vi, i imaju puno sarenih bombona za vas slucaj...
...ne mrzim, već imam izvesno sažaljenje prema onima koji jedino sa tzv. "kućnim ljubimcima" mogu da uspostave odnos koji većina ljudi uspostavlja međusobno.
Za sve one koji misle drugačije, evo "nagradnog" pitanja: da li bi mogli da žive u zajednici sa osobom suprotnog pola koja je: lepa, zgodna, privlačna, seksi, strasna, koja ih neizmerno voli i koja je retardirana, kojom upravljaju instikti i koja je potpuno nesvesna svojih postupaka.
Odgovor je: dobrovoljno ne, samo ako moraju.
Sledeće, ali sada "nenagradno" pitanje: zašto onda vlasnici "kućnih ljubimaca" dobrovoljno biraju da žive u zajednici sa, na primer, psima?
Odgovor je: verovatno ne mogu da uspostave normalnu vezu sa ljudima koji ih okružuju.
Poenta 1: ovo poslednje nije nikakva mana, već samo nečija teška životna okolnost.
Poenta 2: ovo što kažem nije nikakvo izrugivanje, već samo objašnjenje.
...znaci ne mrzite zivotinje,vec ljude koji drugacije razmisljaju od vas! Jos gore...
I opet vase predrasude,kad kazete "normalno interesovanje". Znaci za vas je normalno samo ono sto vi radite? Ako neko drugacije razmislja ili ima i druga interesovanja u zivotu,on je za vas problem. I Hitler je imao slicno razmisljanje.
Naravno da su deca prioritet,ali zasto bi prava deteta bila ugrozena samim tim sto neko ima i kucnog ljubimca? Deca se upravo,prvo i najvise obraduju psu ali su problem histericni roditelji,koji ne vole pse,pa zele i kod svog deteta da razviju taj strah i mrznju prema svemu sto i njih same ne interesuje.
Razmislite jos jednom...da li su za decu veci problem psi,koji uticu na njih da izgrade prave vrednosti(raspitajte se malo,preko raznih strucnih literatura) ili histericni roditelji koji svoje fobije i strahove zele da usade svojoj deci od malih nogu.
... je činjenica da ovde niko nije ništa rekao protiv pasa, već protiv njihovih vlasnika čiji motivi, da isteraju "neku svoju pravdu", izlaze van okvira "ljubavi prema životinjama".
I uvek je problem inat vlasnika psa i ne baš miroljubivo nastojanje da on (a ne njegov "ljubimac") bude pozitivno diskriminisan u odnosu na sve ostale koji imaju neko normalno interesovanje.
Naime, ne traži pas da uđe u kafić i da laje do mile volje ili da se ukaki pored ljudi sa malom decom ili da se vozi autobusom, taksijem, da ide u park... već frustrirani (o razlozima u drugoj temi) vlasnik hoće da njegov "ljubimac" ima ljudska prava.
Kada bi bilo koji vlasnik psa iskreno pomislio i javno rekao nešto u stilu: zaista, interes bilo kog deteta je primaran u odnosu na interes mog ljubimca, ovakva polemika se ne bi ni vodila.
Kamo srece,da su vlasnici pasa militantno nastrojeni,kao sto kazete. Ne bi na nama svaka nezadovoljna i isfrustrirana osoba lecila svoje komplekse.
Prvo,nikad se ne desava da manjina maltretira vecinu,vec po pravilu bude uvek obrnuto...Drugo,odkud vam to da ako neko voli pse,da ne voli ljude i decu?
Vlasnici pasa su odgovorne osobe,zato smanjite malo predrasude...oustalom pse koji se slobodno setaju ulicama,parkovima,plazama vec imate-lutalice! I niko od vas hejtera se ne brine zbog toga...
Na osnovu nekoliko komentara u kojem je rečnik grub i stav isključiv, zaključuje se da su pripadnici manjinske socijalne grupe "vlasnici pasa" veoma militantno raspoloženi u odnosu na mainstream koji više voli ljude i decu, što zahteva izvesnu socijalno-zdravstvenu brigu.
To što ljudi bacaju otpatke svuda, parkiraju na neodgovarajućim mestima, loše vaspitavaju decu, zlostavljaju žene ili se tuku se u kafani ili na utakmici i čine razne druge nepodopštine nije argument da psi mogu slobodno da šetaju ulicama, parkovima, restoranima, plažama...
...Novog Sada po vama (dežurni mrzitelji) su, naravno, psi. Upravo se vratih iz šetnje sa svojim psom i na ono malo zelenih površina što nam je dušebrižna vlast ostavila vidim: plastične kese, plastične flaše, srču od staklenih flaša, zgužvane kutije od cigareta, bačeni karton od pice sa tragovima kečapa, parkirana vozila i kolotrage u blatu,tamo gde je nekad bila trava....ali, to vam naravno ne smeta. Znam, rećićete, promašio sam temu. Ipak, ne - večita tema ovog malogradjanskog, uskogrudog grada ste upravo vi, gospodo šabani, jer sam ubedjen da je većina vas mrzitelja upravo od tih što bacaju smeće gde stignu, parkiraju kola gde im je volja, decu ako imate - prepuštate ulici, a na Internetu glumite finoću i pljujete po nama koji imamo i volimo pse. Rekao bih vam gde da se nosite, ali mislim da vi to i sami znate.
Sve najbolje!
Odjednom kao svi skupljaju i ciste za svojim psima, a kroz travu ne smes ni da se usudis da prodjes.....sramota, da svi skupljate, ne verujem da bi bilo taoliko g.....
PS Cast izuzetcima, sigurno ih ima, neke i poznajem, ali vecina to ne radi.Dodje mi da pocnem da slikam doticne, kako cekaju da im psic obavi nuzdu i samo nastave dalje ......sramota
Anonimusu -
Иначе, заиста имам 3 кућна љубимца, које волим и за којима чистим, и НИКО, НИКАДА ми није ништа приговорио што се тога тиче! Шта вам то говори? - NIŠTA MI NE GOVORI, JER NE ODGOVARATE NA TEMU POSTA, što reče Spark - promasena tema
Komentari su potpuno promasili temu. Nije tema setnja pasa, moze-ne moze i td, nego je tema: da li svako sme da izmislja propise kako mu padne na pamet. Svi pricaju o psima, a niko o nedozvoljenom ponasanju sluzbenika Gradskog zelenila. O tome se ovde radi...
a kako ste vi zaključili to što napisasate, može biti izmučeni mojim nemuštim jezikom, pa tako zaključiste, ne razumem poentu! Moj post ima recimo "zbirni odgovor" na prethodne postove iz kojih izilazi da samo psi, da prostite seru po gradu!I sva prljavština, i svi problemi kereći...A rekoh već,imam decu koju ne vodim više na igrališta zbog onog što već rekoh u pomenutom postu...A krivci su svi svakako...a najveći krivac nevaspitanje, neobrazovanost, inat i sve ono što staje u "kaka tura taka i kultura!"
Samo da napomenem, moja deca nisu nikada ali nikada, lajala na druge ljude a ni skakala na njih ili ne daj bože nekoga ujela :):):)
Hoću samo da poručim onima koji šetaju sa svojim psima, da ako svoje pse tretiraju kao ljude, žive sa njima u stanu i spavaju sa njima, onda moraju da ih nauče i "ljudskoj" pristojnosti.
Ili možda da se i oni ponašaju kao psi...
:):) Zamišljam kako se vlasnik ponaša kao pas:):)
Piski u liftu, ..kaki u parku,...laje na komšije i skače na njih :):):)
Ako psi stvarno vole da žive u stanu, kao što "ljubitelji"tvrde, zašto onda ne sagrade sami sebi neki stančić? :)
Treba samo posmatrati prirodu i postovati njene zakone. Ko smo mi da sebi dajemo za pravo i govorimo u ime nedužnih bića. Zapitajte se
Razlikujemo se: neki nikad ne bi prihvatili da moraju da vode psa u šetnju, ne vole njegov miris, gadi im se da ljube psa ili da ih pas liže, smeta im lavež psa u toku vremena za odmor ili vožnja liftom u kojem je nečiji pas.
Međutim, zbog svega nabrojanog zakon ne brani držanje pasa.
Sasvim je druga stvar, kad neko pošto-poto hoće ljudska prava za svog psa. To prevazilazi okvire ljubavi prema životinjama i zapravo je nešto drugo. Još gore je ako se za to izmišljaju razna opravdanja: te ljudi su gori od životinja ili deca kad se ukake u parku to je ekološka katastrofa ili mrzi životinje onaj ko neće da ih ima u stanu i slično.
Ako se slažete: nije ljubav prema muzici ako se ista "odvrne" do daske i uznemirava okolina, nije povratak izvornoj prirodi ako šetate goli po ulici i nije ljubav prema psu ako svesno dozvoljavate i pravdate da zajedno sa njim narušavate red i mir ili uznemiravate i prljate okolinu.
Kao što većina nas (koji nema kućnog ljubimca) ne tera vas manjinu (vlasnike "ljubimca") da više voli ljude od pasa, tako ni vi nas ne terajte da volimo pse više nego decu. Naravno, ako je tolerantna manjina koju čine vlasnici pasa i traži razumevanje od nas većine...
Sloboda za pse - dosta ste ih maltretirali u stanovima zbog vase egoisticke potrebe da vas neko zivo bice dozivljava kao gospodara zivota i smrti. Psi u stanovima su - zlostavljani psi!
Komentari su potpuno promasili temu. Nije tema setnja pasa, moze-ne moze i td, nego je tema: da li svako sme da izmislja propise kako mu padne na pamet. Svi pricaju o psima, a niko o nedozvoljenom ponasanju sluzbenika Gradskog zelenila. O tome se ovde radi.
Драга госпођо/госпођице, јавља вам се један заиста искрени љубитељ животиња. Љубитељ из простог разлога јер оне не лажу, понашају се према нама буквално онако како и мисле о нама, не умеју да фолирају.
Не можете бранити своје ставове набацивањем већег (можда и мањег, ствар гледишта, не мог) проблема! Ако само говорите "Крива сам, али други је више крив", нећете решити ниједан од та 2 проблема! Као што војвођански ред налаже, пођите од себе, и решите проблем који је до Вас и вашег љубимца. Војвођански дозволите да се чује и супротно мишљење, иако Вам можда не одговара, ако већина говори једно морате се и Ви прилагодити!
Као што је већ неко написао, АКО БУДЕТЕ НОСИЛИ ПЛАСТИЧНУ КЕСУ И СКУПЉАЛИ ИЗМЕТ ВАШЕГ ЉУБИМЦА ИМАЋЕТЕ 90% МАЊЕ ПРИГОВОРА! Тако је и на томе западу коме тежимо, зар не? Да ли сте заиста то икада урадили? Зашто су Вам деца крива, а пси нису? Да нисте Ви једна од оних којима је испод части да покупе за својим љубимцем док га шетају обучене у скупе бунде?
Иначе, заиста имам 3 кућна љубимца, које волим и за којима чистим, и НИКО, НИКАДА ми није ништа приговорио што се тога тиче! Шта вам то говори?
Izgleda se gospodja x sita ispricala sa psicem pa zna sta ga tisti. Ha,ha,ha.... Nabavite jedno sebi, uz redovne setnje, trcanje uvidecete da jako,jako vole stan. Verujte.... Moj staford se slaze.
"Ona laje i ujeda samo lošu decu..."
Gledam danas malo dete kako beži od kuce dimenzija"telenceta" koje bi radoznalo da je onjuši, na povocu je, ali nema brnjicu...a dete nema poverenja u životinju, pa se pitam do kog trenutka treba verovati da se uplašenom detetu neće ništa desiti. Pa se setih jednog sukoba pasa oko mojih nogu kad se nekoj curi otrgao pas bez korpe i počeo da ujeda psa moje prijateljice. Morao sam da pazim da ga nekako šutnem i prekinem neravnopravnu borbu. vlasnica izazivača incidenta mi ni reč nije rekla. Glupa situacija...previše različitih pasa i različitih ljudi na malom prostoru.
KOnacno da se neko pozabavi ovim pitanjem! Zao mi je ali moram to da kazem... Volim pse i imam nekoliko prijatelja koji imaju pse kao kucne ljubimce. Ali zaista se treba podsetiti, iako to kako cujem nikakvi propisi ne navode, da je na tabli u parku istaknuto da je setanje pasa zabranjeno u ovom parku. Ako se pitate za koga je park - za ljude je. A u tom se parku vise ne moze prosetati dete, sutirati lopta, bacati frizbi .... jer sve zavrsi umazano psecim izmetom. Mnogi vlasnici jednostavno ne skupalju u kesicu pseci izmet ni u parku ni van njega. Prosetajte se od pesacke zone do kraja Dunavske ulice, do keja. Kao minsko polje, odvratni prizori. Slazem se, mozda se pseca kaka osusi za 24 sata ali sta do tada? A jos kad je malo vlazno vreme, ili pada kisa - pa bolje da ne opisujem na sta to lici. Drugo, nije samo stvar u izmetu na svakom koraku - deca cesto ne umeju da se ponasaju sa kucama, plase se, ili ih spopadaju da se igraju... svasta se onda moze desiti pa nije lepo ni detetu ni kuci.
Naravno da ima i drugih problema u tom prelepom parku, i narkomana i huligana... Ali ako se drzimo teme - moram da podrzim odluku da Dunavski park nije za pse. Ima drugih povrsina i to vrlo blizu ovog mesta a nema blizu tako lepih zelenih povrsina za ljude, decu...
Mozda bi bio malo manje grbav,da citas pazljivije argumentovana objasnjenja vlasnika kucnih ljubimaca.Ali posto si naucio da mrzis u zivotu,bez ikakvog povoda sve sto ne dopire do tvog mozga,taj nadimak ti i pristaje...
"U ovoj drzavi izgleda zakone donose ljudi koji niti imaju,niti vole kucne ljubimce,a pri tom nisu ni konsultovali neke strucne organizacije.
Kao vlasnik psa,na svakom koraku trpim torturu i maltretiranje,raznih uniformisanih osoba,kojima izgleda delujem kao laka meta za punjenje gradskog ili kog vec budzeta..." JESTE TAKO JE A BIĆE I GORE!... a ako ne banuju ovaj post, pročitaćete da smo u Dunavskom parku od nekih uniformisanih malo normalnijih, čuli da je žena nekog tamo na sadašnjem položaju toliki mrzitelj pasa da je ranijih godina uhvaćena od strane vlasnika pasa i kao njihov trovač, i navodno čak organizovala pucanje na iste!?...Pa ako je to zaista tako, ne preostaje nam ništa drugo već da se i mi organizujemo kao klinci navijači kojima se očito ne može stati na put. I to što su huligani sve mlađa naša dečica nije strašno, što obijaju, kidaju, ruše, razvaljuju, bacaju, bahate se s kolima i motorima nije problem???...Uvek su problem psi i one koje može ko god poželi da kinji u našem Srbistanu!...A dobro neko reče - vršenje nužde po parkovima od strane dece bezobraznih i neobrazovanih roditelja je uzelo takvog maha da ja svoje dete ne vodim na igrališta u parku već par godina a kamo li psa! A ko ne želi da vidi suštinu, šta mu vredi govoriti!...I dosta više terora s obrazloženjem da sve radimo za decu, a ta ista jadna deca nam sve bezobraznija, nevaspitana, samovoljna i nasilno rastrojena. Ne treba da ih štitimo moramo da ih vaspitamo i obrazujemo! I to ceo život! Obrazovanje je proces nije stav!
Vlasnici kucnih ljubimaca su plemeniti i dobrocudni ljudi. Zasto su oni uvek na tapetu i na udaru raznih hejtera.
Nabavite sebi ljubimca i preporodicete se i psihicki i fizicki. Naucicete manje da mrzite razlicitosti...
Ko zna mozda ni onaj Darijan i njemu slicni,nikad ne bi ucinili takva zlodela da su ikada imali kucnog ljubimca.
Mislite o tome...
Pseća kaka se za 24 sata pretvori u beli prah,a ljudska ogromna kaka stoji danima, naročito vole da kake ljudi iza Almaške crkve, pa čak i par njih piški (čovek) na ogradu od Almaške crkve. Vi svi psecomrzci vidite samo pseče kake i spopadate fine gospođe koje šetaju male fine kuce, koje spavaju na jastuku...Deca više štete rade od tih finih psecomrzih roditelja
U ovoj drzavi izgleda zakone donose ljudi koji niti imaju,niti vole kucne ljubimce,a pri tom nisu ni konsultovali neke strucne organizacije.
Kao vlasnik psa,na svakom koraku trpim torturu i maltretiranje,raznih uniformisanih osoba,kojima izgleda delujem kao laka meta za punjenje gradskog ili kog vec budzeta.
Pas spada u male pasmine,izuzetno je simpatican i hiperaktivan i svakom dobronamernom coveku mami osmeh sa lica(Nazalost nasi komunalci izgleda nisu od tih).Ima dobar pedigre, uredno je vakcinisan,prosao je obuku socializacije i u gradu ili parku se ponasa civilizovanije od vecine nasih sugradjana.
Naravno da ga ne pustam sa povodca u prometnim ulicama ili gde se ljudi setaju,i to ne zato sto ne bih mogao da ga iskontrolisem,vec zbog ljudi koji ih ne vole(iznenadjujuce veliki broj je takvih u ovom gradu).Ali posto pas spada,kao sto rekoh u zahtevne pasmine,sto se istrcavanja tice,ponekad moram da mu izadjem u susret i u nekom parkicu ili na pustom delu keja(koji je iole osvetljen),jel su mi sve ta mesta koja su zakonodavci odredili za njihovu namenu jako daleko i po pravilu NEOSVETLJENA! Znaci ako postujem njihov sklepani zakon,reskiram da uganem ili slomim nogu ili da me neki narkoman u debelom mraku napadne.A ako razmisljam zdravom logikom,onda sam za njih prestupnik i prete mi raznim kaznama,samo zato sto pas malo vise trci i skakuce i pri tom nikome ne smeta i ne dosadjuje.
Vrhunac licemerja je kad pustim svog psa da se poigra sa lutalicama,a pritom naidje komunalac i naplacuje
mi kaznu,zato sto mi pas nije na povodcu! A lutalice ko lutalice,bezbrizno se udalje ili polegaju okolo i na njihovom psecem jeziku,kao da poruce mom psu-Ko ti je kriv sto imas gazdu.;)
Gospodo zasto kaznjavate samo pse,koji imaju vlasnike! Ostali psi(lutalice) vam se setaju slobodno ispred nosa,posred Centra,i nikog od dezurnih "dusebriznika" nije briga,zasto nisu vezani,gde im je brnjica,da li ce nekoga napasti,imaju li sa sobom potvrdu o vakcinaciji ili pvc kesu za nuzdu.:)
Kada bi neko od nadleznih odgovarao za takvo stanje,sigurno bih se,kao savestan vlasnik svog kucnog ljubimca,koji je uhvacen u "ozbiljnom prestupu"(pusten sa povodca,igra sa lutalicama isl.),barem malo manje osecao kao OVCA,kad komunalni policajac zbog toga hoce da mi uzme 5000 din.
Dajem veliku podrška gradskom zelenilu u smislu zabrane šetnje Kerova po parkovima. Dete ne smeš da pustiš u bilo koji park jer se uvek vrati umazano od psećeg izmeta.
U pravu si. Ali ja izmet svog psa nosim i pola kilometra, ako treba. Neodgovorna i nesposobna vlast ne sme da nam bude izgovor. Moramo da sacuvamo nas grad, nezavisno od toga koliko su oni primitivni i lenji. Naucice i oni jednog dana, videces. Ostaci autrougarskog kulturnog duha jaci su od kulture desnog palca (palac na nos pa kresni u pod) iako to tako na prvi pogled ne izgleda.
"Da li je iko platio kaznu zato sto psa ne drzi na povodcu????? Grad prljav, ugovnan, kerovi trce kud koji, gospoda vlasnici drze kaise u ruci....na cega to lici???? Na dzunglu!"
Raspitaj se malo. Ima vise naplacenih kazni za povodac, nego za parkiranje.
I ne lici na dzunglu, nego na FARMU i to onu s Pinka.
Nigde u svetu nisam video travnjake preorane automobilskim tragovima, a ovde gotovo da nema travnjaka bez tog ukrasnog dezena. Cobani voze kuda hoce, a njihovi rodjaci se ne bune - ali zato psi smetaju. Sram treba sve da nas bude.
Ponovo apelujem na sve vlasnike pasa da skupljaju pseci izmet, kao sto se to radi u svim uredjenim zemljama. Nemojte da budete primitivni kao i ovi sto vas kritikuju. Samo tako cete se izdici iznad ovih koji misle da ce gadjenjem prema psima i ostalim zivotinjama prikriti svoje ruralno poreklo.
@X
Sigurno je da ima puno vlasnika pasa koji bi vise voleli da zive u kuci nego u stanu ali naprosto nisu u mogucnosti. To sto neko zivi u stanu ne znaci da ne treba da ima psa. A ti sto kazu da je pas samo za dvoriste, su seljaci (ne po mestu stanovanja, nego seljaci po mentalitetu) sto misle da “ker” treba da provede ceo svoj zivot na 1 metru lanca vezan za kucicu. I jos da mu prvi komsija iz susednog dvorista iz pakosti ili ko zna cega baci otrov neki. More mars bre!
@Sasa
Slazem se donekle, da bi stvarno ostaviti neke parkove i samo za decu, ali treba napraviti jos dodatnih parkova za setanje pasa. Ovo sto sada ima nije dovoljno. Osim toga evo ja zivim blizu Zelenicke stanice, i par puta sam bila u tom parku za pse i rekla vise nikad. Narkomani, manijaci koji drkaju u zbunju u sred bela dana, dzeparosi koji kradu po stanici i otimaju mobilne telefone … da setam svog psatamo? Neka hvala. Ne pada mi na pamet . Pogotovu ne uvece.
Brnjica mislim da NIJE obavezna za sve pse. A sto se skupljana izmeta tice, aposulutno podrzavam da se mora skupljati za svojim psom, a zbog takvih sto ne skupljaju i ima toliko gnevnih ljudi kojima psi smetaju – mislite o tome.
Citat iz "Pravilnika o drzanju domacih zivotinja - Novi Sad"
"Član 18
Vlasnik, odnosno držalac psa može da izvodi psa samo na povocu.
Povodac iz stava 1. ovog člana, ne može da bude duži od 2 m.
Psi rasa iz člana 14. ove odluke (Član 14: Psi koji se drže kao kućni ljubimci, a mogu predstavljati opasnost za okolinu, u smislu posebnog propisa, mogu da se drže u objektima iz člana 13. ove odluke, samo uz saglasnost organa upravljanja.), ako su stariji od 4 meseca, mogu da se izvode samo na povocu koji ne može da bude duži od 1 m i sa brnjicom.
Izuzetno, psi vodiči za slepa i slabovida lica, lovački psi za vreme lova, službeni psi u toku policijske akcije, potrage za izgubljenim licima i slično i ovčarski psi za vreme čuvanja stoke mogu da se izvode i da se slobodno kreću, pod kontrolom vlasnika, odnosno držaoca psa, bez brnjice."
Slazem se potpuno. Pravi ljubitelji pasa i uopste zivotinja ne drze te iste zivotinje zatvorene u stanu izmedju 4 zida. To nije ljubav prema zivotinjama vec obican sebicluk. Ako neko misli da je nekome lepo biti zatvoren neka se zapita.
Vi poredite Srbiju sa normalnom zemljom - pa to nije normalno. Mi smo ljudi zeljni svetske pravde, a jedni prema drugima smo sve sem pravicni, svi sve znamo osim svog posla, a najlepse sto nam se moze desiti je da komsiji crkne krava. Bio sam par dana u inostranstvu video kako je moguce ograditi deo parka sa jednostavnom zicom, staviti dve klupe, kantu za smece sa kesama i to je to - niti psi (ili kako vi to kazete kerovi) nekom smetaju, niti vlasnici pasa ( ili kerova nekom smetaju) i to je to. A za sve vas koji mrzite kerove, evo par linkova da vidite kako se svet odnosi prema njima...
U normalnim zemljama u parkovima postoje zicanom ogradom ogradjeni delovi parka gde se psi pustaju sa povoca, da slobodno trce. Tu obavljaju i nuzdu. Naravno u normalnoj zemlji postoji organizovan i placen radnik koji svaki dan cisti te ogradjene delove parka za pse.
Kod nas to ne postoji jer je kod nas prece da direktori Zelenila (svaki do sada) potrose 200.000 dinara na javnu nabaku neke gluposti umesto da trajno rese ovaj problem i nekoga ko samo dolazi na posao uposle na ovakvom korisnom radnom mestu.
Da li je iko platio kaznu zato sto psa ne drzi na povodcu????? Grad prljav,ugovnan,kerovi trce kud koji,gospoda vlasnici drze kaise u ruci....na cega to lici???? Na dzunglu!
Generalizujes bezveze, zavisi od rase psa, a i od nacina zivota vlasnika. Nemam psa ali ih obozavam, a kod nas svako susa "sprovodi" zakon. Vlasnike koji ne pokupe izmet naravno treba kazniti ali fali kulture ljudima, i ovima sa psima, a bogami i ovima bez.
treba zabraniti setnju pasa u Dunavskom parku i gotovo. izmet se i moze pokupiti, iako to vecina ne radi, ali psi i mokre na sve zivo. u tom parku ima jako puno male dece, sta je sa njihovim pravima da se ne valjaju u urinu i izmetu. moze makar neki park da ostane samo za decu... inace, i sam vlasnik psa, ali ga tamo ne vodim. previse ljudi vode brigu o pravima pasa , sto je ok, ali premalo o zdravlju i pravima tudje dece, to je sebicno i tuzno...
Nisam udaljen, vec opomenut, ali i to je previse. Zapisao sam ime radnika, ali nisam hteo da preduzimam nista, jer nije bio neljubazan. Sledeci put, ako se desi nesto slicno sledi sluzbena prijava u pisanoj formi. To vazi i za sva sluzbena lica sa i bez uniforme kada se desi da 'izmisljaju' zakone.
Naravno da je pas bio vezan i naravno da uvek skupljam njegov izmet, i apelujem na sve da to rade. Hajde da pokazemo da smo bolji deo drustva.
Mislim da je držanje pasa u STANU, pravo mučenje za te životinje. Dragi ljubitelji pasa, hitno reagujte i utičite da se to hitno zabrani. Vrlo jednostavno: ko želi psa, neka se preseli u KUĆU, da psić lepo ima dvorište, da može da trči i uživa u prirodi. Nemojte mi samo reći da nisam u pravu. Šta kao pitali ste ih, a oni vam rekli?
Da, da...
Tacno tako!
Primitivni smo i bezosecajni! Ja sam cula da u Njemackoj mozete pasa voditi bilo gde, gde vam se prohte! Ovo je sramota kako se odgovorni odnose prema pasima! Ja sam vec reagovala i pisala ambasadama o uzasu kojem su izvrgnuti psi u nasem gradu, pocev od trovanja, ubijanja, zabrane kretanja... Strasno!!!
U normalnom svetu, na primer u Nemackoj, grad Nirnberg, ali i svi ostali Nemacki i Evropski gradovi imaju istu praksu: sa psima i kucnim ljubimcima i u restoran i u banku, poslasticarnicu, trzni centar...i niko nikakve probleme ne pravi. Daleko smo mi od kulturnog sveta...
I mene su (dok su radikali bili na vlasti) saletali sa istom glupom pricom, naravno bezuspesno. Poznajem dobro zakone i uredbe.
Naravno da treba skupljati izmet i to bez izgovora. Kao vlasnik uticem na druge vlasnike da to rade.
To treba najstrozije kaznjavati, jer grad izgleda katastrofalno. Pogledajte kako kej izgleda!
Komunalnoj policiji bi bilo pametnije da angazuju ljude u civilu ili da postave kamere i tako uhvate i kazne pocinioce - umesto sto maltretiraju ljude sto nisu vezali svoju pudlicu.
@Gari
Samo ti se ucinilo. Na tabli pise:
Hvala sto ne pustate pse.
Hvala sto ne hranite zivotinje.
Hvala sto ne gazite travu.
Hvala sto ne vozite bicikl.
Ja bih na tabli jos dopisao:
Hvala sto vi ili vase dete ne vrsite nuzdu (kako malu, tako i veliku).
Rade to svakodnevno, tako da vecina go***a i nije kereca.
to sto jedemo najskuplju i sumnjivu hranu, sto vozimo kola sa litrom benzina od evro i kusur sto drzava otima to nikome ne smeta ali kad se pomene pas odmah kuknjava o izmetu, stvarno se cudim kad prodjem gradom i vidim kako svi na svojoj obuci nose cca 200g psece kakice, gledajte ispred sebe i zaobidjite izmet i razmislite sta to jos ne stima u srbistanu
mi smo teška provincija, npr u bgd ima više lokacija i to u centru, čak sa klupicama i rekvizitima za igranje sa psom, rassvetom. Da li je neko pokušao od zvaničnika da šeta po mraku po lokaciji za psa?
A sta je sa kesama za pseci izmet? Grad nam je katastrofalan sto se toga tice, posebno kej i centra su "ispecatirani" psecim izmetom. Izgleda da nikog nije briga za to.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šetnja pasa u parkovima samo uz povodac i brnjicu
Novi Sad
•23.03.2013.
•07:45 > 08:14
Komentari 62
Željo
Panter
buba
Anon!
K.u.K
diki
Politicari moraju da imaju na umu da je sve veci i veci broj vlasnika pasa, i da politikom ignorisanja i marginalizovanja te grupacije samo sebi prave losu kampanju. Moj glas na narednim izboerima u mnogome ce zavisiti i od odnosa vlasti prema vlasnicima pasa, tj. odnosa prema psima. Kristalno jasno.
Dea
Joj sto ljudi znaju lupat pa to je cudo.
Jednostavno je ljudi moji.
Vlasnik treba vaspitati i dresirati psa.
Drzava treba napraviti park za pse, napisati JASNE zakone o kupljenju izmeta setnji (kako, gde, sta)
i ne bi bilo problemo onda.
Drzava je najveci problem
Vi sto ne volite pse, kad prolazite pored psa, ne gledajte ga, ne obracajte paznju i gotovo svi srecni
Lep pozdrav
1. Pas je zivotinja koja obozava ljude, ako se ponasas prema psu kako treba nece ti on nista
2. Govorite da je ugovnan grad zbog pasa??? Koliko samo majki ode s malom djecom iza grma pa se djete posere i popisa na po ulice i niko nista, ma hajd mislice ljudi da je to neki pas uradio.
3. Ne volite pse, ok niko vas ne tjera da ih volite ali isto tako nemojte pricati stvari koje nemate pojma, vecina vas koji pricate lose o psima i dr.zivotinja nikad niste imali psa za kucnog ljubimca a opet se nadjete da pametujete.
4. Pas se treba dresirati i vaspitati kao sto i malo djete treba vaspitati, ako vlasnik nije dresirao i vaspitao psa, on je kriv ne pas, kao i kad vidite da su mala djeca nevaspitana i bezobrazna, nisu oni krivi vec roditelji kreteni.
5. Pas trazi slobodu, voli da trci da se igra. Svi vi koji govorite da se pas ne treba pustati sa povodca da treba imati brnjicu itd. razmislite opet malo o tome jer to govori kakav ste vi covjek.
SRAMOTA kakvo razmisljate, i onda cete vi da vaspitate djecu jednog dana i cudite se sto drzava propada sto je puno lopova itd.
Igrac
Nastavite samo da posmatrate sa bezbedne distance taj "veliki drustveni problem", i siguran sam da cete i vi ubrzo postati predmet necijeg posmatranja.
Bez uvrede...
Posmatrač
Zbog toga, a bez želje za daljom raspravom, samo dve napomene...
a) ja sam samo posmatrač (zato i taj nickname) i
a) rečenica... "... to je samo sicusna zivotinjica, koja za razliku od ljudi uvek zna iskreno da pokaze svoju radost..." jeste dovoljan razlog da nastavim da posmatram sa bezbedne distance.
Glavni igrac
Zasto pobogu mislite,da su ljudi koji vole i imaju kucne ljubimce,izopaceni i nastrani ljudi???
I da pored kucnog ljubimca,ne mogu da imaju emotivnu vezu,brak,decu,uspesnu karijeru,hobije.
Osvestite se malo,to je samo sicusna zivotinjica,koja za razliku od ljudi uvek zna iskreno da pokaze svoju radost i imati je u svojoj blizini,ne znaci nikakvu izopacenost ili nastranost,vec samo trenutke radosti za sve dobronamerne ljude u njenoj blizini.
Da li su vas zlostavljali kad ste bili mali? Zasto imate tako iskrivljenu sliku o ljubiteljima pasa?
Najiskrenije,pokusajte terapiju sa onim cikama u belim mantilima.Oni vole takve kao sto ste vi, i imaju puno sarenih bombona za vas slucaj...
Posmatrač
Za sve one koji misle drugačije, evo "nagradnog" pitanja: da li bi mogli da žive u zajednici sa osobom suprotnog pola koja je: lepa, zgodna, privlačna, seksi, strasna, koja ih neizmerno voli i koja je retardirana, kojom upravljaju instikti i koja je potpuno nesvesna svojih postupaka.
Odgovor je: dobrovoljno ne, samo ako moraju.
Sledeće, ali sada "nenagradno" pitanje: zašto onda vlasnici "kućnih ljubimaca" dobrovoljno biraju da žive u zajednici sa, na primer, psima?
Odgovor je: verovatno ne mogu da uspostave normalnu vezu sa ljudima koji ih okružuju.
Poenta 1: ovo poslednje nije nikakva mana, već samo nečija teška životna okolnost.
Poenta 2: ovo što kažem nije nikakvo izrugivanje, već samo objašnjenje.
Aktivni igrac
I opet vase predrasude,kad kazete "normalno interesovanje". Znaci za vas je normalno samo ono sto vi radite? Ako neko drugacije razmislja ili ima i druga interesovanja u zivotu,on je za vas problem. I Hitler je imao slicno razmisljanje.
Naravno da su deca prioritet,ali zasto bi prava deteta bila ugrozena samim tim sto neko ima i kucnog ljubimca? Deca se upravo,prvo i najvise obraduju psu ali su problem histericni roditelji,koji ne vole pse,pa zele i kod svog deteta da razviju taj strah i mrznju prema svemu sto i njih same ne interesuje.
Razmislite jos jednom...da li su za decu veci problem psi,koji uticu na njih da izgrade prave vrednosti(raspitajte se malo,preko raznih strucnih literatura) ili histericni roditelji koji svoje fobije i strahove zele da usade svojoj deci od malih nogu.
Posmatrač
I uvek je problem inat vlasnika psa i ne baš miroljubivo nastojanje da on (a ne njegov "ljubimac") bude pozitivno diskriminisan u odnosu na sve ostale koji imaju neko normalno interesovanje.
Naime, ne traži pas da uđe u kafić i da laje do mile volje ili da se ukaki pored ljudi sa malom decom ili da se vozi autobusom, taksijem, da ide u park... već frustrirani (o razlozima u drugoj temi) vlasnik hoće da njegov "ljubimac" ima ljudska prava.
Kada bi bilo koji vlasnik psa iskreno pomislio i javno rekao nešto u stilu: zaista, interes bilo kog deteta je primaran u odnosu na interes mog ljubimca, ovakva polemika se ne bi ni vodila.
Aktivni igrac
Prvo,nikad se ne desava da manjina maltretira vecinu,vec po pravilu bude uvek obrnuto...Drugo,odkud vam to da ako neko voli pse,da ne voli ljude i decu?
Vlasnici pasa su odgovorne osobe,zato smanjite malo predrasude...oustalom pse koji se slobodno setaju ulicama,parkovima,plazama vec imate-lutalice! I niko od vas hejtera se ne brine zbog toga...
Posmatrač
To što ljudi bacaju otpatke svuda, parkiraju na neodgovarajućim mestima, loše vaspitavaju decu, zlostavljaju žene ili se tuku se u kafani ili na utakmici i čine razne druge nepodopštine nije argument da psi mogu slobodno da šetaju ulicama, parkovima, restoranima, plažama...
Marko B.
Sve najbolje!
PS Cast izuzetcima, sigurno ih ima, neke i poznajem, ali vecina to ne radi.Dodje mi da pocnem da slikam doticne, kako cekaju da im psic obavi nuzdu i samo nastave dalje ......sramota
Nepažaljivi čitalac
mlada vojvođanka
Иначе, заиста имам 3 кућна љубимца, које волим и за којима чистим, и НИКО, НИКАДА ми није ништа приговорио што се тога тиче! Шта вам то говори? - NIŠTA MI NE GOVORI, JER NE ODGOVARATE NA TEMU POSTA, što reče Spark - promasena tema
Komentari su potpuno promasili temu. Nije tema setnja pasa, moze-ne moze i td, nego je tema: da li svako sme da izmislja propise kako mu padne na pamet. Svi pricaju o psima, a niko o nedozvoljenom ponasanju sluzbenika Gradskog zelenila. O tome se ovde radi...
a kako ste vi zaključili to što napisasate, može biti izmučeni mojim nemuštim jezikom, pa tako zaključiste, ne razumem poentu! Moj post ima recimo "zbirni odgovor" na prethodne postove iz kojih izilazi da samo psi, da prostite seru po gradu!I sva prljavština, i svi problemi kereći...A rekoh već,imam decu koju ne vodim više na igrališta zbog onog što već rekoh u pomenutom postu...A krivci su svi svakako...a najveći krivac nevaspitanje, neobrazovanost, inat i sve ono što staje u "kaka tura taka i kultura!"
Spark
ljuba
Hoću samo da poručim onima koji šetaju sa svojim psima, da ako svoje pse tretiraju kao ljude, žive sa njima u stanu i spavaju sa njima, onda moraju da ih nauče i "ljudskoj" pristojnosti.
Ili možda da se i oni ponašaju kao psi...
:):) Zamišljam kako se vlasnik ponaša kao pas:):)
Piski u liftu, ..kaki u parku,...laje na komšije i skače na njih :):):)
x
Treba samo posmatrati prirodu i postovati njene zakone. Ko smo mi da sebi dajemo za pravo i govorimo u ime nedužnih bića. Zapitajte se
Posmatrač
Međutim, zbog svega nabrojanog zakon ne brani držanje pasa.
Sasvim je druga stvar, kad neko pošto-poto hoće ljudska prava za svog psa. To prevazilazi okvire ljubavi prema životinjama i zapravo je nešto drugo. Još gore je ako se za to izmišljaju razna opravdanja: te ljudi su gori od životinja ili deca kad se ukake u parku to je ekološka katastrofa ili mrzi životinje onaj ko neće da ih ima u stanu i slično.
Ako se slažete: nije ljubav prema muzici ako se ista "odvrne" do daske i uznemirava okolina, nije povratak izvornoj prirodi ako šetate goli po ulici i nije ljubav prema psu ako svesno dozvoljavate i pravdate da zajedno sa njim narušavate red i mir ili uznemiravate i prljate okolinu.
Kao što većina nas (koji nema kućnog ljubimca) ne tera vas manjinu (vlasnike "ljubimca") da više voli ljude od pasa, tako ni vi nas ne terajte da volimo pse više nego decu. Naravno, ako je tolerantna manjina koju čine vlasnici pasa i traži razumevanje od nas većine...
Spark
Не можете бранити своје ставове набацивањем већег (можда и мањег, ствар гледишта, не мог) проблема! Ако само говорите "Крива сам, али други је више крив", нећете решити ниједан од та 2 проблема! Као што војвођански ред налаже, пођите од себе, и решите проблем који је до Вас и вашег љубимца. Војвођански дозволите да се чује и супротно мишљење, иако Вам можда не одговара, ако већина говори једно морате се и Ви прилагодити!
Као што је већ неко написао, АКО БУДЕТЕ НОСИЛИ ПЛАСТИЧНУ КЕСУ И СКУПЉАЛИ ИЗМЕТ ВАШЕГ ЉУБИМЦА ИМАЋЕТЕ 90% МАЊЕ ПРИГОВОРА! Тако је и на томе западу коме тежимо, зар не? Да ли сте заиста то икада урадили? Зашто су Вам деца крива, а пси нису? Да нисте Ви једна од оних којима је испод части да покупе за својим љубимцем док га шетају обучене у скупе бунде?
Иначе, заиста имам 3 кућна љубимца, које волим и за којима чистим, и НИКО, НИКАДА ми није ништа приговорио што се тога тиче! Шта вам то говори?
Astra
Ljubitelj dobre dece
Gledam danas malo dete kako beži od kuce dimenzija"telenceta" koje bi radoznalo da je onjuši, na povocu je, ali nema brnjicu...a dete nema poverenja u životinju, pa se pitam do kog trenutka treba verovati da se uplašenom detetu neće ništa desiti. Pa se setih jednog sukoba pasa oko mojih nogu kad se nekoj curi otrgao pas bez korpe i počeo da ujeda psa moje prijateljice. Morao sam da pazim da ga nekako šutnem i prekinem neravnopravnu borbu. vlasnica izazivača incidenta mi ni reč nije rekla. Glupa situacija...previše različitih pasa i različitih ljudi na malom prostoru.
Klara
Naravno da ima i drugih problema u tom prelepom parku, i narkomana i huligana... Ali ako se drzimo teme - moram da podrzim odluku da Dunavski park nije za pse. Ima drugih povrsina i to vrlo blizu ovog mesta a nema blizu tako lepih zelenih povrsina za ljude, decu...
Stevan
anonimus
grbavi
mlada vojvođanka...
Kao vlasnik psa,na svakom koraku trpim torturu i maltretiranje,raznih uniformisanih osoba,kojima izgleda delujem kao laka meta za punjenje gradskog ili kog vec budzeta..." JESTE TAKO JE A BIĆE I GORE!... a ako ne banuju ovaj post, pročitaćete da smo u Dunavskom parku od nekih uniformisanih malo normalnijih, čuli da je žena nekog tamo na sadašnjem položaju toliki mrzitelj pasa da je ranijih godina uhvaćena od strane vlasnika pasa i kao njihov trovač, i navodno čak organizovala pucanje na iste!?...Pa ako je to zaista tako, ne preostaje nam ništa drugo već da se i mi organizujemo kao klinci navijači kojima se očito ne može stati na put. I to što su huligani sve mlađa naša dečica nije strašno, što obijaju, kidaju, ruše, razvaljuju, bacaju, bahate se s kolima i motorima nije problem???...Uvek su problem psi i one koje može ko god poželi da kinji u našem Srbistanu!...A dobro neko reče - vršenje nužde po parkovima od strane dece bezobraznih i neobrazovanih roditelja je uzelo takvog maha da ja svoje dete ne vodim na igrališta u parku već par godina a kamo li psa! A ko ne želi da vidi suštinu, šta mu vredi govoriti!...I dosta više terora s obrazloženjem da sve radimo za decu, a ta ista jadna deca nam sve bezobraznija, nevaspitana, samovoljna i nasilno rastrojena. Ne treba da ih štitimo moramo da ih vaspitamo i obrazujemo! I to ceo život! Obrazovanje je proces nije stav!
Terier
Nabavite sebi ljubimca i preporodicete se i psihicki i fizicki. Naucicete manje da mrzite razlicitosti...
Ko zna mozda ni onaj Darijan i njemu slicni,nikad ne bi ucinili takva zlodela da su ikada imali kucnog ljubimca.
Mislite o tome...
gari
Cenarac
Kao vlasnik psa,na svakom koraku trpim torturu i maltretiranje,raznih uniformisanih osoba,kojima izgleda delujem kao laka meta za punjenje gradskog ili kog vec budzeta.
Pas spada u male pasmine,izuzetno je simpatican i hiperaktivan i svakom dobronamernom coveku mami osmeh sa lica(Nazalost nasi komunalci izgleda nisu od tih).Ima dobar pedigre, uredno je vakcinisan,prosao je obuku socializacije i u gradu ili parku se ponasa civilizovanije od vecine nasih sugradjana.
Naravno da ga ne pustam sa povodca u prometnim ulicama ili gde se ljudi setaju,i to ne zato sto ne bih mogao da ga iskontrolisem,vec zbog ljudi koji ih ne vole(iznenadjujuce veliki broj je takvih u ovom gradu).Ali posto pas spada,kao sto rekoh u zahtevne pasmine,sto se istrcavanja tice,ponekad moram da mu izadjem u susret i u nekom parkicu ili na pustom delu keja(koji je iole osvetljen),jel su mi sve ta mesta koja su zakonodavci odredili za njihovu namenu jako daleko i po pravilu NEOSVETLJENA! Znaci ako postujem njihov sklepani zakon,reskiram da uganem ili slomim nogu ili da me neki narkoman u debelom mraku napadne.A ako razmisljam zdravom logikom,onda sam za njih prestupnik i prete mi raznim kaznama,samo zato sto pas malo vise trci i skakuce i pri tom nikome ne smeta i ne dosadjuje.
Vrhunac licemerja je kad pustim svog psa da se poigra sa lutalicama,a pritom naidje komunalac i naplacuje
mi kaznu,zato sto mi pas nije na povodcu! A lutalice ko lutalice,bezbrizno se udalje ili polegaju okolo i na njihovom psecem jeziku,kao da poruce mom psu-Ko ti je kriv sto imas gazdu.;)
Gospodo zasto kaznjavate samo pse,koji imaju vlasnike! Ostali psi(lutalice) vam se setaju slobodno ispred nosa,posred Centra,i nikog od dezurnih "dusebriznika" nije briga,zasto nisu vezani,gde im je brnjica,da li ce nekoga napasti,imaju li sa sobom potvrdu o vakcinaciji ili pvc kesu za nuzdu.:)
Kada bi neko od nadleznih odgovarao za takvo stanje,sigurno bih se,kao savestan vlasnik svog kucnog ljubimca,koji je uhvacen u "ozbiljnom prestupu"(pusten sa povodca,igra sa lutalicama isl.),barem malo manje osecao kao OVCA,kad komunalni policajac zbog toga hoce da mi uzme 5000 din.
Ime mi je...
Spark
Spark
Raspitaj se malo. Ima vise naplacenih kazni za povodac, nego za parkiranje.
I ne lici na dzunglu, nego na FARMU i to onu s Pinka.
Nigde u svetu nisam video travnjake preorane automobilskim tragovima, a ovde gotovo da nema travnjaka bez tog ukrasnog dezena. Cobani voze kuda hoce, a njihovi rodjaci se ne bune - ali zato psi smetaju. Sram treba sve da nas bude.
Ponovo apelujem na sve vlasnike pasa da skupljaju pseci izmet, kao sto se to radi u svim uredjenim zemljama. Nemojte da budete primitivni kao i ovi sto vas kritikuju. Samo tako cete se izdici iznad ovih koji misle da ce gadjenjem prema psima i ostalim zivotinjama prikriti svoje ruralno poreklo.
Sigurno je da ima puno vlasnika pasa koji bi vise voleli da zive u kuci nego u stanu ali naprosto nisu u mogucnosti. To sto neko zivi u stanu ne znaci da ne treba da ima psa. A ti sto kazu da je pas samo za dvoriste, su seljaci (ne po mestu stanovanja, nego seljaci po mentalitetu) sto misle da “ker” treba da provede ceo svoj zivot na 1 metru lanca vezan za kucicu. I jos da mu prvi komsija iz susednog dvorista iz pakosti ili ko zna cega baci otrov neki. More mars bre!
@Sasa
Slazem se donekle, da bi stvarno ostaviti neke parkove i samo za decu, ali treba napraviti jos dodatnih parkova za setanje pasa. Ovo sto sada ima nije dovoljno. Osim toga evo ja zivim blizu Zelenicke stanice, i par puta sam bila u tom parku za pse i rekla vise nikad. Narkomani, manijaci koji drkaju u zbunju u sred bela dana, dzeparosi koji kradu po stanici i otimaju mobilne telefone … da setam svog psatamo? Neka hvala. Ne pada mi na pamet . Pogotovu ne uvece.
Brnjica mislim da NIJE obavezna za sve pse. A sto se skupljana izmeta tice, aposulutno podrzavam da se mora skupljati za svojim psom, a zbog takvih sto ne skupljaju i ima toliko gnevnih ljudi kojima psi smetaju – mislite o tome.
Citat iz "Pravilnika o drzanju domacih zivotinja - Novi Sad"
"Član 18
Vlasnik, odnosno držalac psa može da izvodi psa samo na povocu.
Povodac iz stava 1. ovog člana, ne može da bude duži od 2 m.
Psi rasa iz člana 14. ove odluke (Član 14: Psi koji se drže kao kućni ljubimci, a mogu predstavljati opasnost za okolinu, u smislu posebnog propisa, mogu da se drže u objektima iz člana 13. ove odluke, samo uz saglasnost organa upravljanja.), ako su stariji od 4 meseca, mogu da se izvode samo na povocu koji ne može da bude duži od 1 m i sa brnjicom.
Izuzetno, psi vodiči za slepa i slabovida lica, lovački psi za vreme lova, službeni psi u toku policijske akcije, potrage za izgubljenim licima i slično i ovčarski psi za vreme čuvanja stoke mogu da se izvode i da se slobodno kreću, pod kontrolom vlasnika, odnosno držaoca psa, bez brnjice."
da
Vi poredite Srbiju sa normalnom zemljom - pa to nije normalno. Mi smo ljudi zeljni svetske pravde, a jedni prema drugima smo sve sem pravicni, svi sve znamo osim svog posla, a najlepse sto nam se moze desiti je da komsiji crkne krava. Bio sam par dana u inostranstvu video kako je moguce ograditi deo parka sa jednostavnom zicom, staviti dve klupe, kantu za smece sa kesama i to je to - niti psi (ili kako vi to kazete kerovi) nekom smetaju, niti vlasnici pasa ( ili kerova nekom smetaju) i to je to. A za sve vas koji mrzite kerove, evo par linkova da vidite kako se svet odnosi prema njima...
http://perezhilton.com/teddyhilton/2012-08-21-dogs-sick-children-ecuador
http://www.b92.net/ljubimac/psi.php?yyyy=2012&mm=12&nav_id=671317
http://www.b92.net/zdravlje/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&nav_id=613837
malo ljudskosti ne bi bilo na odmet... zar ne?.... ajde sad udrite kako vam kaka smeta, to je jedino sto znate...
!
!
Kod nas to ne postoji jer je kod nas prece da direktori Zelenila (svaki do sada) potrose 200.000 dinara na javnu nabaku neke gluposti umesto da trajno rese ovaj problem i nekoga ko samo dolazi na posao uposle na ovakvom korisnom radnom mestu.
zoran
Bojan
sasa
Miomir Milutinović
Naravno da je pas bio vezan i naravno da uvek skupljam njegov izmet, i apelujem na sve da to rade. Hajde da pokazemo da smo bolji deo drustva.
No Name
Ni vlasnici kerova nisu savesni a ni komunalni policajci ne rade svoj posao u skladu sa zakonom.
x
Da, da...
Dr. Avko
member
Gradjanka
Primitivni smo i bezosecajni! Ja sam cula da u Njemackoj mozete pasa voditi bilo gde, gde vam se prohte! Ovo je sramota kako se odgovorni odnose prema pasima! Ja sam vec reagovala i pisala ambasadama o uzasu kojem su izvrgnuti psi u nasem gradu, pocev od trovanja, ubijanja, zabrane kretanja... Strasno!!!
Daca
Spark
Naravno da treba skupljati izmet i to bez izgovora. Kao vlasnik uticem na druge vlasnike da to rade.
To treba najstrozije kaznjavati, jer grad izgleda katastrofalno. Pogledajte kako kej izgleda!
Komunalnoj policiji bi bilo pametnije da angazuju ljude u civilu ili da postave kamere i tako uhvate i kazne pocinioce - umesto sto maltretiraju ljude sto nisu vezali svoju pudlicu.
@Gari
Samo ti se ucinilo. Na tabli pise:
Hvala sto ne pustate pse.
Hvala sto ne hranite zivotinje.
Hvala sto ne gazite travu.
Hvala sto ne vozite bicikl.
Ja bih na tabli jos dopisao:
Hvala sto vi ili vase dete ne vrsite nuzdu (kako malu, tako i veliku).
Rade to svakodnevno, tako da vecina go***a i nije kereca.
draga
gaga
Gari
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H